.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل از كارگران نمونه شهرداري آمل

اعضاي شوراي اسلامي شهر ، بازنشستگان و كارگران نمونه شهرداري آمل طي مراسمي در سالن شهرداري آمل تجليل شدند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل،شهردار آمل با اشاره به اينكه در 3 خرداد 5 پروژه به صورت همزمان مورد افتتاح و يا آغاز عمليات اجرايي قرار مي گيرند، گفت:بايد از اعضاي شوراي اسلامي شهر كه تمام توان خود را براي نظارت بر پروژه بزرگ و كوچك عمراني مي گذارند، تقدير و تشكر كرد.
احمد اميرسليماني با بيان اينكه با بيان اينكه اعضاي شوراي اسلامي شهر آمل عمر خود را در راه خدمت به مردم هزينه كرده اند، ادامه داد:وفاق و همدلي كه بين شورا و شهرداري در حال حاضر برقرار است را شهروندان سود مي برند و در 3 خرداد مردم آن را از نزديك احساس خواهند كرد.
وي كارگران را الگوي خدمت در هر نهادي دانست و تصريح كرد: هر جا سخن از كار صادقانه مي كنيم در ذهن ما واژه شريف كارگر نقش مي بندد و اينجانب از اينكه در كنار اين قشر هستم افتخار مي كنم.
امير سليماني از بازنشستگان شهرداري كه جواني خود را صرف خدمت به شهروندان كرده اند تشكر كرد و گفت: از خداوند مي خواهم تا بتوانم خدمت گزار خوبي براي مردم شهر آمل باشم.
وي همچنين براي مرحومان احمد رمضاني نسب و عبدا... صادقي كه قرار بود در اين روز مورد تجليل قرار گيرند طلب آمرزش كرد و افزود: ما زحمات همكارانمان را كه در بدترين شرايط خدمت رساني به شهروندان را فراموش نمي كنند از ياد نمي بريم.
رئيس شوراي اسلامي شهر آمل نيز در اين آيين اظهار داشت:دوره سوم شوراي اسلامي شهر در آمل توانست تاكنون بودجه 12 ميلياردي شهرداري را به 28 ميليارد و با جمع سازمان هاي وابسته به 54 ميليارد تومان برساند.
علي قاسمي افزود: اين موفقيت جز در سايه وفاق و همدلي ميسر نبود و اميدواريم شهري زيبايي را با فضاي سبز خوب و فاقد ترافيك براي شهروندان به ارمغان آوريم.
وي با اشاره به اينكه امروز هر شخصي در صحنه مادي است را مي توان كارگر ناميد ، خاطر نشان كرد: در نگاه شهري عده اي صاحبان فكرند اما فكر هميشه وظيفه طراحي را به عهده دارد و اجراي كار توسط افرادي صورت مي گيرد كه كاري يدي انجام مي دهند.
قاسمي با بيان اينكه هر چه آيين تجليل براي كارگران برگزار كنيم باز هم در قبال زحماتي كه مي كشند ، كم است ، افزود: در واقع آن كارگران هستند كه شهر را زيبا نگه داشته اند و به طور قطع دعاي خير مردم نيز نصيب آنان خواهد شد.
وي اعلام كرد: شوراي اسلامي شهر از هر كاري كه موجب ارتقاي شهر و شهرداري شود حمايت مي كند.
در اين آيين از 7 عضو شوراي اسلامي شهر ، 46 كارگر نمونه در شوراي اسلامي شهر ، شهرداري آمل و سازمان ها وابسته و همچنين 17 بازنشسته تقدير تجليل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.